Nu ska det målas väggkoncept!

Jag kikade lite på "Roomservice" ikväll. De har nu lyckats få griller i huvudet på mig! Jag har suttit och kollat på nätet efter mönster som skulle kunna passa i mitt hem. Jag hittade en jättebra sida (schablononline.se) där jag fick massor av ideer!
Jag tänker måla den här bilden på fri hand i trapphuset. Ååå, vad spännande! Jag vill börja nu på en gång!!
Blir det inte bra så är det bara till att måla över! Det är det bästa med att ha målade väggar :)

Bilden till höger kommer vara i trapphuset och den till vänster blir på en av väggarna i hallen. Förhoppningsvis blir det bra, så ni får se resultatet :) Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!