Nu vill jag ha en egen!

Har idag på riktigt för första gången kört snöskoter! Wiiihi....vad roligt det var!! Vilken känsla att få åka så fort och vara ute i det fria! Leka av sig lite! Jag har åkt runt huset så många gånger att jag inte behöver skotta all snö som kommit! Hi hi! Så jag får väl vänta mig en isgata i vår! Men det är det värt!

Imorgon blir jag antagligen hemma med sjukt barn. Hampus hade feber i natt och i morse, så då blir det väl att snällt stanna hemma!
Jag som har ett stort arbete som ska redovisas på tisdag, men jag håller tummarna att det ska gå vägen!

Nu ska jag fixa mat, sen blir det söndagsåkning!

Kramisar                    image12



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!