Oj vad tiden går!!

Nu var det ett tag sen! Fy på mig!

Det har inte hänt så mycket, förutom att det har kommit ett stort lass med snö! Kära nån, vad jag slet med att få bort den där tunga o blöta snön från min gångväg, från bilen till ytterdörren!
Jag skrattade åt mig själv igår när jag var ute o skottade. Meningen var att jag bara skulle kasta in ved i pannan o sen gå in, så jag tog på mig träskorna (barfota). Sen var jag ute o skottade i ett par timmar, med dem på mig! Snacka "bondjänta"!
Men det var otroligt skönt! Man slappnar liksom av samtidigt som man sliter!



Idag blir det grupparbete! Jag ska göra klart det som är kvar!
Sen har jag bestämt att ta en lååååång promenad med familjen, framför allt med min stackars hund som börjar bli en tjockis! Fy på dig matte!

Ha en trevlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!