Sjuk......

Jag blir gaaaaalen snart!! Jag har varit förkyld sen i torsdags, det rinner fortfarande i både näsa och ögon! Inte nog med det så började jag hosta igår, plus att febern började smyga sig fram!
Jag hade tänkt åka till skolan idag i alla fall, eftersom det var prov idag, men gissa vem som blev sjuk igår kväll!! Jo, min lille son.... Han fick skyhög feber jättesnabbt! Han fick 40 grader och jag lyckades inte få ner den, trots alvedon, baddning med kall handduk och så gott som naken! Tidigare på dan sa skrutten att han hade ont i nacken och i huvudet, det kunde jag inte släppa! Hjärnhinneinflammation, tänkte jag! Båda jag o Robban kände oron smyga sig på! Jag kunde inte hålla mig, utan ringde sjukvårdsrådgivningen! De trodde att det kunde vara tredagars feber! Så det var bara att tacka och ta emot! Lite lugnare blev jag i alla fall!
Han får alvedon var 4:a timme, men vid sex i morse var tempen uppe på 40 grader igen......

Jag blev lite orolig för mig själv igår! Jag ringer ganska ofta till telefonbanken och då har jag en 4 siffrig kod. Men jag har totalt glömt bort den! Jag vet vilka siffror det är, men inte vilken ordning de ska vara i! Nu gissar jag att det är stress som har orsakat detta minnesbortfall! Jag hoppas det i alla fall!
Det kanske är tur att det är lov nästa vecka, som följs av 4 veckors praktik! Då kanske jag hinner vila mina hjärnceller!

Nu ska jag försöka knåpa ihop det sista på min stora hemskrivning som ska vara inlämnad imorgon! Det blir till att maila in den, för jag blir hemma imorgon också......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!