Skapar-sugen!

Jag är riktigt sugen på att göra någonting som innefattar en pensel! Jag har redan använt mig av en stor pensel genom att måla garderobsdörrar, men nu vill jag använda en liten!
Jag känner hur skaparnerven skriker efter lite kreativitet, men jag vet inte vad jag ska göra för någonting! Jag hade lite ideer om att måla någon sorts blomma på en av väggarna i hallen uppe, men jag är lite feg för att göra det! Jag är rädd att det inte ska bli bra......
Jag gav mig på Hampus små möbler för ett tag sen, de blev faktiskt riktigt bra för att vara nybörjare :) Måste erkänna att jag är lite stol över dem, sen gjorde jag det på fri hand :)


  
Två stolar och ett bord från IKEA. De var ju så fruktansvärt tråkiga, så jag piggade upp dem lite!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-02-17 @ 14:13:52
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Monica

Visst är det trevligt att måla!Själv målar jag smörknivar träslevar,korgar brödpenslar,tändsticksdosor,sedan säljer jag dem!

2008-02-17 @ 16:16:04
Postat av: Jenny J

Du är så duktig,Lee!!

2008-02-18 @ 10:39:07
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!