Stackars Velvet!

Jag har precis kollat på Melodifestivalen (säkert inte ensam i detta landet) och är grymt besviken att inte Velvet fick komma med! Den låten tror jag hade kommit långt! Men, men! Sånt är livet!

Idag har jag inte gjort annat än att ha legat på soffan med näsdukar och ett missbrukande av nässpray! Jag är sååå himla förkyld! Egentligen skulle jag ha pluggat för hela slanten, men det är inte så lätt att få in nåt i huvudet när det är fullt av snor! Tro mig, jag har försökt!
Så det blir till att peppra stenhårt imorgon, vare sig jag vill eller inte!

Men nu ska jag gå o knoppa! Kanske så har snuvan släppt lite till imorgon så jag kan konsentrera mig på geriatrik, hjärtsjukdomar och arbetsmiljö! *suck*

Sleep tight mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Ja,bra konstigt att hon inte gick vidare,tycker det va bästa låten!!
Krya på dig vännen!!!!

2008-02-10 @ 03:58:54
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!