Vad är det här?

Jag har varit väldigt slarvig med bloggandet nu! Men jag har varit helt färdig när jag kommer hem om dagarna. Jag skulle kunna tänka mig att det är lokalen som jag håller till i som är den stora boven! Jag trivs bra på min praktik i alla fall, men jag hade inte skrikigt rakt ut om jag hade fått prova på nåt nytt! Det känns som att jag skulle vilja utforska mina "rättigheter" lite mer och inte praktisera med utvecklingsstörda, som jag för övrigt har jobbat med i 9 år..... Det är nästan komiskt!
Imorgon ska jag vara hemma och kurera mig. Lilla Lee har fått svalginflammation, så hon tänker aldrig någonsin vara frisk. Gissa om jag längtar till sommaren, då brukar vi klara oss!

Idag har jag varit och fått domen! Jag ska in på en så kallad "utredningsdag", sen får jag veta om jag får göra en GBP. Men det såg ljust ut tyckte läkaren som jag träffade idag! Så nu är det bara till att vänta igen! Men den som väntar på nåt gott......

Natti natt!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Usch då,du får krya på dig vännen!!!

2008-02-29 @ 15:07:22
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!