VC, akuten och till slut Jula!

Vilken dag! Jag har inte gjort annat än att sitta i bilen idag!
Imorse var jag med Hampus till VC, för att kolla om han hade öroninflammation igen och undersöka de märkliga utslagen på ryggen. Det gick bra! Fin i öronen och utslagen ska inte bli värre (kan vara scharlakansfeber).
När vi är på väg hem ringer jag till Robban för rapport, men han svarar inte. Efter en stund ringer han upp och låter helt gråtfärdig! När jag ringde första gången så blev han okoncentrerad på jobbet och jobbarkompisen, så han lyckades få en balk över foten..... Han trodde själv att foten var krossad! Tack och lov hade han stålhätta i skorna!
Jag hoppade in i bilen igen och iväg till Östhammar och akuten där! Han som skjutsade Robban kom precis ut för en rökpaus när jag kom, så jag fick veta vad som hade hänt! Min älskling såg så ämlig ut där han låg på britsen.
Nu hade han sån tur att det "bara" blev mjukdels skador, mycket tack vare stålhättan!
När vi var klara med röntgen och allt så kom jag på att vi inte inhandlat presenten till svågern som har 30-års kalas imorgon, så det var bara att styra kosan till Uppsala och fixa det!

Så nu ska jag gå till grannen och få lite mat i magen, kanske en lugn stund utan att behöva fara land och rike runt!

Ha en skön kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!