BF=Barnfritt

Det är så lugnt här hemma så jag vet inte var jag ska ta vägen......
Sonen är med sin farmor och campar hela veckan. Jag och sambon får snällt stanna hemma och jobba.
Vad skulle man göra utan far- och morföräldrar. Hade inte farmor tagit semester två veckor frammåt så hade lillen varit tvungen att tillbringa den tiden på dagis.

Gårdagen tillbringade jag mesta dagen framför tv:n. Lilla jag har dragit på mig en förkylning med tillhörande hosta och andningssvårigheter. Det var så illa att jag var tvungen att ta bricanyl för att "öppna upp". Jobbigt det där. Men nu så har det blivit mycket bättre.

Idag ska jag till sjukhuset (ovanligt) för att prata om en studie jag ska medverka i. Den innebär att jag ska leva på flytande (LCD-low calorie diet)) en månad innan operation för att minska på leverfettet. Det ska bli spännande! Jag kommer leva gratis den månaden för sjukhuset betalar "maten". Gissa om jag kommer spara pengar!!
När jag varit där så tänkte jag spendera lite tid på IKEA. Mitt sovrum börjar närma sig klart så nu behövs det gardiner till min garderob och kanske lite annat smått o gott!

Nu ska jag göra mig redo för en tripp till stora staden. Jag kanske uppdaterar sen, om jag får veta när jag ska göra den stora, beryktade operationen.

En sak till! Det är min kära bror som tänker gänga sig i vinter :)



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Visste väl att min andra gissning va rätt ;)

2008-07-22 @ 19:58:19
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!