Nu är ni nyfikna!

Angående det förra inlägget - jag vet att förlovningsringarna är köpta och att ryktet börjar spridas. Men jag håller er på halster ett tag till..... :) Det finns någon som redan listat ut det o du vet vem du är :)

Bröllopet blir på min och Robbans förlovningsdag, 14/2. Mysigt! Sen tänkte jag, Robban, Hampus och svärisarna åka på "bröllopsresa". I mars åker vi till underbara Thailand och det blir en lyxig resa (iaf för min plånbok)

Första veckan bor vi på Sofitel Centara Grand Resort & Villas i Hua Hin


Det kommer verkligen bli en upplevelse! Egen pool och bungalow, en dröm går i uppfyllelse!!
En sak är säker, min son kommer få sova med flytväst!!!

Andra veckan kommer vi bo på Lawana Resort på Koh Samui


Jag kan knappt bärga mig.......... Det ska bli så underbart!!


Har jag gjort någon lite avis?! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!