4-års kalas

Äntligen kan man pusta ut! Vi hade kalas för vår lille älskling igår o alla som fyller år (ööh) vet vilket göra det är innan och under det hela.
Det blev väldigt lyckat och plutten var väldigt nöjd!! Jag fick hans min på bild när han fick presenten från oss, den är ovärderlig..... Han trodde nog inte att det var hans leksak!


Det bjöds på tacos till gästerna och min egenhändigt gjorda spindelmannen-tårta (väldig nöjd)


Även fast jag var helt slut igår kväll så hade jag väldigt svårt att somna! Det kan ha att göra med att innan det var dags att gå i säng så fastnade jag på "Hemsökta hus"....... Hur dum får man bli! Robban jobbade i natt, så jag var ensam med Hampus..... Det var till och med så jag försökte få hunden att sova med mig i sängen (vilket han inte ens får vara i). Men han gillar inte när "flocken" är splittrad, så han tillbringade natten vid ytterdörren för att vänta in Robban.

Så idag blir det lugnt. Ska ladda batterierna till helgen då jag fyller och ska fara ner till Tidaholm o se Rebels Revenge. Det ska bli kul! Men det blir mindre kul att vara utan gullungen HELA helgen.... Det är tufft!

Nu ska jag o sonen ner till affären, så katterna kan få lite mat i magen.....kanske vi också!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!