Syndat igen!!

Min blogg har varit på semester, precis som jag :)

Vet inte riktigt var jag ska börja..... Jag åkte iaf inte till stugan i Glada Huddik över midsommar, utan den tillbringade jag i Österby. Dagen började med champagne-frukost (mums) med en liten cykeltur (en aning kortare än förra året som slutade med drygt 4 mil), sen for vi vidare o skulle hämta lite rökta räkor (ännu mer mums) och fastnade som vanligt :) Där bjöds det på god dricka.....och lite mer god dricka :) När vi väl kom därifrån så bar det iväg att spela beach-volley (jag hamnade med "gubbarna" och det förlorande laget, är fortfarande sur) Sill-lunchen hade gänget redan ätit, så vi fick äta rester men det gick bra ändå! Blir så när man är ute på äventyr.....
Vid det laget började jag känna mig riktigt trött, antagligen lite bakis ;) Så det var bara att duscha av sig sanden och ett försök att pigga på sig, för en vännina väntade på mig. Vi skulle ha en skitkul kväll tillsammans!
Jag åkte dit, men kände mig inte speciellt sugen på detta! Men gjorde ett försök......O LYCKADES!! Det slutade med en otroligt härlig o kul kväll (Tack K)
Midsommardagen blev väldigt lugn, eller rättare sagt väldigt död! Gårdagens strapatser satt i ända till kvällen. Så det blev mysmiddag med svärisarna och en film på hemmaplan!
På söndagen åkte jag till stugan. R var hemma för det vankades jobb hela veckan.
Sonen blev jätteglad när jag kom dit och det var skönt att krama om min lilla gullunge igen. Jag kan inte riktigt slappna av när han inte är hemma, fast jag försöker och verkligen behöver det för att ladda batterierna. Men det kanske blir bättre!
Nu är jag iaf hemma från en skön och mycket sovande semester. Luften i Huddik gör mig så otroligt trött o jag var inte den enda, sonen sov till 11 en dag!!!! Helt otroligt!!

Nu ska jag gå o göra det jag har gjort som mest den här veckan.....SOVA

Sleep tight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!