Fan vad jag är bra!

Jag har varit hos tandläkaren och plågats......ni som vet hur det känns att skrapa tandsten vet vad jag menar!
I alla fall så kändes det inge bra idag, orolig för det besöket och massa annat!
Så jag tänkte att jag skulle göra nåt för att pigga upp tillvaron, och detta lyckades!! Jag köpte blekning till håret för att piffa på mina slingor och även lägga i någon till, sagt och gjort. Saken var den att det såg så tråkigt ut!!! Jag är inte den som är den, utan jag tog fram "frisörväskan" och klippte mig själv! Å jäklar vad snyggt det blev!!
Min dag är räddad!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!