Hua....vad tråkig jag är!

Jag har inte bloggat på otroligt länge! Jag känner att det inte finns tid för det just nu!
Min tid går till skolan, familjen och åter skolan!

Det har inte hänt speciellt mycket ändå.... Ett dop har det blivit, fått en remiss till kirurgen för en gastric bypass :) , klippt gräsmattan för första gången den här säsongen, planterat blommor som står ute, fundearat på om jag ska börja med sovrummet ett par gånger (senast idag), men nej! Jag känner inte för det! Jag har dragit runt på en förkylning i snart 2 veckor som just nu även sitter i halsen (shoot me)

Nu ska jag sätta mig och plugga affektiva störningar och borderline!

                                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!