Jag har fått tillbaka min bil!

Äntligen! Min bil har varit på verkstaden för lagning av kofångare. Det är en historia för sig...... och inte mitt fel! Det var en tjej (men flaskbottnar och som skallar framrutan varje gång hon bromsar) som backade in i min bil, vilket gjorde henne 5000:- fattigare!! Idag hämtade vi bilen och den var så fin! Nytvättad och allt! Jag har bara varit utan den sen i tisdags, men har saknat den. Jag har ju varit tvungen att puttra runt i en volvo sen dess......

Imorgon lutar det till att åka på RALLY!! jag har inte varit på det sen vi var på svenskan för......ja.....sonen var inte född, så 5 år sen kanske! Det ska bli så kul!!

                                 

Nu blir det till att krypa ner i min sköna säng, bredvid propellern (min son) som fortfarande inte har fått sitt rum...... Men jag vet att han trivs med oss i sängen..... Jag kommer få skaffa klippkort hos naprapaten!

God natt mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!