Kall.....

Det blev som jag ville! Vi har varit ute i Gubboskogen på rally! Det var ju då inte det bästa vädret man kan tänka sig, redan efter en timme var jag dyngsur om fötterna. Men eftersom rally är så jävla roligt att titta på så gjorde det inget! Jag älskar när det går fort och smäller om bilarna, det liksom pirrar i kroppen på nåt vis!
Nu väntar jag på att det ska bli varmvatten så jag kan ta en lång och värmande dusch! Övriga sitter i bastun och myser, men jag är inte den som gillar det speciellt!

Ha en skön, regning lördagkväll!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Du är utmanad,se min blogg :)

2008-05-18 @ 18:26:42
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!