Kreativa jag är på gång!

Jag har varit väldigt inaktiv ett tag nu, både på hemmafronten och bloggen!
Nu har jag bestämt vilken färg det ska bli i sovrummet......vitt med en kakaofärgad fondvägg....kommer bli hur bra som helst! Grejen är den att när jag var där uppe och plockade ner allt från väggarna, så besämde jag mig för att ta bort de fula garderoberna. Nu är dem fastspikade i väggen och väldigt hemmagjorda. Dem ska bort, sen ska jag sätta upp en liten vägg, ungefär så lång som jag vill att garderoben ska bli. Men jag tänker inte använda mig av några dörrar, utan det blir tyg istället. Eftersom vi har en katt som gillar att öppna dörrarna så blir de så förstörda.....så tyg blir det mest ekonomiska alternativet!

Den här färgen blir det på fondväggen

                

Nu ska jag surfa efter lite priser och mer inspiration!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!