Renovering....

Ja, det är som vanligt när jag ska renovora någonting! Jag har målat o donat i sovrummet nu, så det var väl tänkt att det bara skulle läggas golv o slå upp en liten vägg. Men nej! Jag kom ju på den smarta iden att bredda dörrhålet......När man ska in i sovrummet så kommer man först in i en liten hall som är ca 1x1 meter, sen är det ett litet dörrhål in i sovrummet. Nu tänkte jag att vi skulle ta bort det hålet, så det blir "ett" rum. Så nu har vi göra igen!! Sambon tog fram motorsågen och tog bort väggen..... (undrar vad grannarna tänkte när de for förbi och hörde motorsågen inne)
Men hua så bra det kommer att bli!!! Jag uppdaterar med bilder sen (inte så kul att lägga ut bilder med massa spån)

Nu blir det sängen!!
Natti natt



Kommentarer
Postat av: Lillesyster!

Du är rolig du! :) Blir nog bra det där. :P

2008-05-28 @ 23:43:44
Postat av: Jenny J

Jäklar vad du pysslar :)

2008-05-29 @ 08:33:25
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Monica

Det såg hemtrevligt ut i ditt fönster

2008-05-30 @ 11:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!