Vilken unge man har!

Jag satt i godan ro i köket och löste korsord. Vårt kök har en utgång till altanen. Medan jag satt där så såg jag något skumt som gick på altantaket, det tog en stund innan jag kopplade. Det var min käre SON som klättrat över balkongen och ut på altantaket! Gissa om jag blev rädd!!
Just nu är jag lite arg på mig själv och ska sätta dit ett bättre lås på dörren! Fram till nu har vi haft en vanlig hasp längst upptill, men den hjälper tydligen inte längre när man har en liten apa i familjen!!
                                               



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Fy,vad läskigt!Dom är snabba,dom små liven ;)

2008-05-09 @ 15:51:49
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!