Borta bra, men hemma bäst!

Det blev en riktigt lyckad kväll hos syrran igår! Det blev en samling kul folk och mycket bra metalmusik!
Jag fixade också att dricka vin :) Det kändes otroligt bra och det funkade över förväntan!
Men det finns alltid ett "men"..... Vi blev lite sugna så där på nattkvisten så det dukades fram lite rostade smårgåsar. Tyvärr så tänkte jag inte så mycket (ovanligt) så jag åt min smörgås en aning för fort! Jag kände att det gjorde ont i magen, sen var det bara tack o godnatt! Jag blev fruktansvärt trött!!! Så gänget fick åka till Bullit utan mig!
Så nu har jag lärt mig en läxa!! Å andra sidan är jag inte bakis idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!