En härlig dag!

Den här dagen har varit riktigt härlig!
Fikat med kompisen o syrran var helmysig! Det blev mycket skvaller, som jag trodde :) Det är alltid lika kul!
Nyss pratade jag med min andra syster i över en halv timme, trots att jag träffade henne i söndags.... Härligt med nära relationer!
Sen blev jag bjuden på fest på fredag.....jag har ju inte druckit en droppe på länge o deffinitivt inte efter operationen...
Så jag vet inte hur jag ska göra med en saken... Men jag har haft kul på fest i nyktert tillstånd förr, så det lutar åt det igen!

Nu ska det packas och sen åka på Bamsegympa!

Vi höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!