Full fart...

Hela dagen är i princip bokad! Jag ska lämna sonen på dagis om en stund, sen ska jag fika med en kompis och syster o det tar nog halva dan för jag träffar inte henne så mycket så det finns nog mycket att prata om :) Sen är det hem en stund, äta lunch, researcha lite om min hemskrivning, o säkert nåt mer. Sen ska jag hämta sonen, handla, hem o laga mat, åka på Bamse-gympa (blev det rätt nu Eva), ta en promenad.....
Ja, det är hur min dag ser ut!

Hoppas ni får en trevlig dag, det tänker jag ha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha...nu var du duktig Leempan!

Nu kan t o m tant läsa utan att haka upp sig..he he he

2008-10-08 @ 21:40:23
URL: http://kennelyildiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!