Fy vad lat jag är!

Just nu ligger jag i sängen o gosar med datorn! Det har nog aldrig hänt! Jag ligger egentligen inte här för att jag är lat, det är för den där förbannade Tacosen! Jag fick jätteont i magen av det, så jag tror jag kommer avstå det ett tag!

Vad har jag gjort annars då? På förmiddan blev det en powerwalk på 45 minuter, väldigt skönt! Dock hade jag en sur sambo efter det..... När jag kom hem så gick han en egen promenad för "han vill också gå promenader". Nu är det ju så att jag bara älskar att lyssna på musik när jag går och sen kan jag gå i min egen takt, det kan jag inte göra om sambon ska med. Om sambon ska med så ska ju självklart Hampus det också...... Nä, jag går hellre själv!

Sen har jag städat och lyssnat på underbar musik. Tack vare fredagens fest har jag hittat nytt örongodis, Atreyu.... Härliga killar :)

Nu ska jag surfa runt lite innan det är dags att gå o sova!

Hörs väl imorgon då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!