Gräsänka

Idag ser jag inte mycket av min lilla familj. De ska in till stora staden o greja med ett stängsel som ska bort.
Det är iof ganska bra! Då kan jag äta vad jag vill, snickra ihop min hemskrivning, bara ta det lugnt!

Igår kväll gjorde jag en sak som jag aldrig trodde jag skulle göra! Jag sov med raggsockor! Jag har alltid varit varm om fötterna, men det har ändrats nu! Jag antar att det är pga min viktminskning (14kg hittils) :)
                                                       
Nu ska jag strosa runt lite i mitt stora hem!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Wow,14 kilo :) Jag kommer definitivt inte känna igen dig nästa gång vi ses!!

2008-10-08 @ 11:55:01
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Är ledig på fredag,men utgång e bara att glömma.Men hör gärna av dig så kan vi ses nånstans :)

2008-10-08 @ 11:56:43
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!