Hur jag äter!

Jag tänkte ni skulle få veta hur mycket jag får i mig på ett ungefär!
I morse fick jag i mig en halv smörgås med leverpastej. Till lunchen blev det en halv korv med bröd, sen blir det ungefär samma mängd till middag.
Mellan måltiderna äter jag en frukt. Samtliga måltider ska ta minst 20 minuter, alltså väldigt mycket tugga och äta sakta :)
Det är ju inte konstigt att jag minskar i vikt!!

För en stund sen tog jag mig vatten över huvudet. Jag tog med mig Dimon och gick en promenad på ca 1 timme och efter halva vägen fick jag ont i höften. När jag väl var hemma så kände jag mig nästan svimfärdig. Men med ett glas vatten och en halv korv så är jag fit for fight igen!

Nu ska jag surfa en stund och sen ska jag gå upp på övervåningen för att städa! Man kan ju lugnt säga att det syns att man har en långhårig hund i huset!

Vi höres!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Jo,det är en diet som går ut på att inte äta kolhydrater (pasta,potatis,bröd o dylikt),och det går lika bra att göra mat utan sånt har vi kommit fram till :) Oj,det va inte mycket mat du får i dig minsann!!Får man fråga hur mycket damen minskat i vikt hitills?

2008-10-02 @ 13:21:47
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!