Inte mycket!

Jag har inte så mycket att skriva om idag!
Jag har fixat med tvätten, kollat på film, o det som kanske varit roligast idag: mätt min kropp!
Jag har bestämt mig att inte stirra mig blind på vågen så jag "måttbantar" också.... Det har försvunnit 12 kilo men också 35cm på min kropp, varav 13cm på midjan! Det är kul!! Jag vet att jag har stora muskler som då väger mer än fett, å jag sitter ju inte still o väntar på att kilona ska rasa. Så jag tror att mina muskler har vuxit lite :) Jag vill tro det i alla fall!

Nu ska jag sätta mig i soffan med min son o hans kusin och smaska i mig en banan!

Ha en skön dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!