Sköna fredag!

Nu är vi där igen! Fredagar är en speciell dag då de flesta börjar tagga ner inför helgen. Kanske det ska göras något kul som man ser fram mot! Jag har alltid gillat fredagar!
Fast just nu känns det som det kvittar vilken dag det är. Jag är ju ändå hemma och är sjukskriven för att mobiliseras efter operation.... Men sen när jag är tillbaka till skolan så är nog fredagen den bästa igen!

Idag blir det ganska lugnt! Ska slappa lite för att sen åka till Alunda på kalas. Brorsans jänta fyller 6 år idag! Grattis!

Linda: Vad är det som strular? Jag har inte hört nåt....

Ha en bra dag mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hörde att du fått en c-tur den 28/10 stämmer det?

2008-10-03 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!