Tror det är någon som skojar med mig!

Jag är ju som sagt student och har en hemskrivning framför mig som viserligen ska vara klar om 3 veckor. Men jag vill börja nu, så jag får lite tid på mig. När jag gör researchen så vill jag skriva ut all fakta som jag samlat på mig och gå igenom och markera det jag tycker är viktigt.
Nu till saken! Min svarta bläckpatron tog slut för ett tag sen, men ingen fara på taket för jag beställer den på Inkclub (Väldigt snabb leverans), så det gjorde jag. Nu är dem miljövänliga så man skickar tillbaka den gamla för återanvändning, i en enkom påse man får med den nya. Så jag var snabb o gjorde det! När jag sen satte i den nya, så funkar inte den!! Då har jag garanterat varit så smart att jag har skickat tillbakat den jag nyss fått!! Jag måste skylla på att jag var nyopererad och inte riktigt lika alert som jag brukar :)
Så det var bara att beställa en ny! Den fick jag igår, så då var det bara att sätta igång! Trodde jag ja! Nu håller skrivaren på att spelar mig ett spratt istället! Trots att jag tog ut leksaksbilen som låg ivägen vid pappersinmatningen *grrrr*
Så jag kastar snart den i väggen!!!

Det kanske har en mening med allt, men vad??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!