Underbar....

Det är så härligt när man ger någon någonting och får ett sånt glatt tjut tillbaka!
Jag köpte en ny ryggsäck med spindelmannen (givet val) till min son som han fick idag.....åååh jag blir så glad när han blir glad!
Det första han sa var : "Tack mamma!" (han låter så gullig när han säger det) En stund senare sa han "Jag Älskar den här väskan!!!"
Så nu behöver jag inte bära hans väska på ett tag! Han kommer inte släppa ifrån sig den i första taget!!

Nu är det dags att sova!

God natt mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Ha ha,härligt med glada barn :)

2008-10-08 @ 11:53:47
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!