Vidrigt!!

Idag skulle jag gå ner i jordkällaren och hämta en glasburk. Jag är ju en av dem där hopplösa rökarna och använder bukarna till fimpar...
I alla fall, så öppnade jag dörren och höll på att svimma!! I dörrhålet sitter 4 stora äckliga spindlar!!
.......så det blev ingen burk!
Fråga mig inte varför jag förvarar burkarna där!! Inte speciellt smart!
Så här hemska ser dem ut (bilden är lånad)
                                                 

Annars har jag hunnit med lite här hemma! Jag tyckte att det var dags att ta ner sommargardinerna, så jag har bytt i köket i alla fall! Nu är det bara hundraelva fönster kvar!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!