Vilken lättnad!

Nu är dem borta! Agrafferna alltså....
Det känns som att jag nu äntligen kan räta på ryggen ordentligt! Men sköterskan sa att jag inte skulle anstränga mig för mycket ett par veckor framöver, så det är bara att lyda. Jag vill inte riskera att det spricker eller att det blir bråck, det är dumt!
Sen gjorde sköterskan mig sååå glad! Det sista hon sa innan jag gick var: Du är så snygg!! Wow, det har man inte hört på länge :)
                      
Sen när jag var utanför affären så träffade jag en jobbarkompis. Hon var lite tveksam först, tills jag gick fram o sa hej! Hon trodde inte att det var jag!! Haha! Det syns att det händer grejer alltså! Hon sa också att du får inte bli sur när jag inte hälsar.... :) Det kanske blir nåt jag får vänja mig vid? Men det är ok!

Nu ska jag utmana ödet och dra fram dammsugaren!

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!