Hej alla!

Jag lever fortfarande :)
Mina dagar flyter på som vanligt. Jag lämnar sonen på dagis och sen åker jag hem och gör..........ingenting. Det blir en hel del på soffan för jag är så fruktansvärt trött!!! Det är inte av det värsta slaget, men nog för att man knappt orkar göra nåt. Sen tror jag inte att jag törs göra nåt specillt, jag är livrädd för att få bråck.
Smärtan är nästan borta!! Igår fick jag någon konstig smärta som inte hör till såren. Jag har ett stort blåmärke på nedre delen av magen som gjorde ont och strålade till ryggen. Ibland gör det så ont att jag måste sitta ner. Grejen är den att blåmärket fick jag på sjukhuset (antagligen av en blodförtunnande spruta) och har inte kännt av det förrän nu!
Men, men....jag tror jag ska vara glad för att jag mår så pass bra som jag gör!

På onsdag ska jag till vc och plocka bort dessa hemska agraffer! Dem stör mig något så grymt! Ena såret ser inte ut att bli så fint i slutändan, men det är väl bara att vänta o se vad som händer på onsdag när alla fem sår blir fria!

Ha en bra kväll så hörs vi snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!