Hunny, I´m home!

Så kom jag äntligen därifrån! Igår fick jag med nöd och näppe åka hem till tryggheten igen.
Anledningen till att det var med nöd och näppe var för att jag avnände lite för mycket morfin...... Men igår så sa jag att då skiter jag i allt vad smärtstillande heter, för jag ska hem!!! Men vad ont det gjorde...... Jag fixade det inte utan någon form painkiller så jag sänkte mig till alvedon!
Men det är otroligt häftigt att se och känna vad fort det läker. Det är en skön känsla för jag vill att smärtan ska försvinna på en gång. Man känner sig som en gammal dam.
Min son var o hälsade på mig i fredags, det var nog inte så kul för honom. När han kom in på mitt rum så började så klart hans Starka mamma att gråta av hemlängtan, hem till mitt och min underbara familj. Inte nog med det så hade jag den där hemska rocken på mig och dropp. Det var nog inte en sån trevlig syn för min son.
När han sen åkte hem så hade han sagt till sin farmor att han skulle knyta fast doktorn, för han gjorde minsann illa mamma så hon blev ledsen. Hur underbar som helst! 4 år och vill skydda sin mamma.

Sen har det hänt en ganska stor grej! Jag har idag varit rökfri i en vecka! Sambon sa igår att han var otroligt stolt över mig som fixade det och operationen. Nu går jag förhoppningsvis bara mot ljusare tider....

Nu ska jag lägga mig på soffan o glo på tv. Det blir nog mycket sånt den här veckan.....



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Va kul med rökfriheten (tänk att man ska behöva hamna på sjukhus för att kunna hålla sig borta ;P)

Skönt att allt gick bra för dig,jätteglad för din skull :)

2008-09-22 @ 13:43:25
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Hmm,vet inte riktigt..Så många studenter o andra människor,ska jobba ikväll,får se vad det finns för nya ansikten :)

2008-09-23 @ 11:34:55
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!