Snabba steg!

Vad fort det går! Nu är det bara 2 veckor kvar till operation. Jag nöter på med min flytkost + en måltid/dag och det funkar alldeles utmärkt!
Imorgon ska jag in till sjukhuset igen för att lämna tillbaka Modifasten, träffa dietisten och läkaren. Det blir väl prat om operationen och hur det går med dieten.
Sen tänkte jag shoppa lite. Ska en sväng till IKEA o kolla om de har några snygga sängbord, om det finns något kvar över huvudtaget eftersom de byggs en ny byggnad.

Nu på kvällen ska jag läsa lite om diabetes och kanske kolla lite på CSI som jag har missat hur mycket som helst. Men så är det när man studerar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!