Tack!

Jag vill bara säga tack till alla som önskar mig lycka till med operationen. Det värmer!!

Idag blir det inte en lung stund, tur är väl det annars kommer nog nervositeten. Det ska städas, handlas, lagas mat, packas och mycket mer!
Sen blev jag så otroligt arg idag! Jag kollade lite om morgondagen med min sambo. Jag hade bestämt med syrran för länge sen att hon skulle hämta sonen på dagis och ta med honom till gumpan. Så frågade jag sambon vem som skulle ta honom på kvällen, då säger han att syrran skulle ju göra det. Grrrr....NEJ! Hon skulle bara ta honom till gumpan!! Saken är den att han jobbar eftermiddag.... Suck!! Så det slutade så klart med tårar (lite känslig, möjligtvis nervös) och sonen ska följa med honom och jobba imorgon.
Det är väl bra tur att jag är ett kontroll-freek!

Hoppas vi hörs snart igen!!



Kommentarer
Postat av: Pilla

lycka till imorgon!!! Tänker på dig!

2008-09-15 @ 19:28:36
Postat av: Jenny J

Lycka till vännen!!Håller tummarna att allt går bra!

2008-09-15 @ 20:46:16
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Linda

lycka till i morgon gumman..Kram från oss i dannemora.

2008-09-15 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!