Än har jag inte krypit in i mig själv....

Jag springer runt som en tornado här hemma och plockar bort julen, allt för att få nåt annat att tänka på! Jag lovar att tala om vad det handlar om när jag vet.....öööh....det där lät ju bra!
Trött som en....ja, jag vet inte vad!! Skulle behöva vila, men då springer tankarna iväg.....och det orkar jag inte just nu!
Inte nog med det så är jag förkyld och har en sån djävulsk hosta! Det är som vanligt när jag är sjuk! Lungorna får sig en omgång.....ont gör det!! Det låter väl bra?!

Nej, nu ska jag leta reda på jullådan och stoppa ner alla tomtar i den igen! *snyft* Som man har jobbat för att få det julfint här hemma och så ska det ner ganska snart igen!! Jaja!! Det går fortare att stoppa ner än att ta fram grejerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!