Då var det dags igen!!

Jag har varit vaken sen 1 och "hjälp" min son att kräkas...... Det finns inget värre!! Jag kan inte slappna av för fem öre, utan är snudd på livrädd att han ska kräkas på golvet eller i soffan. Jag kan ju säga att jag hellre samlar upp det i en hink!! Hua vad äckligt det är!!
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe så jag orkar.....för färdig är han nog inte än. En gång i halvtimmen ungefär får man passa på honom. Sen finns det väl en risk att om jag somnar så "missar" jag att ringa sjukhuset i tid och tala om att jag inte kommer idag....

Hoppas alla ni som läser det här har haft en riktigt skön natt med mycket sömn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!