Då var det gjort!!!

Nu sitter den där, den lilla djävulen som kommer göra livet lite lättare :) Så skönt att få det avklarat.....å inte var jag gravid heller...tur det!! Passade även på att lämna lite cellprov, så jag är 100 % säker på att allt står rätt till!

Lite senare ska jag åka och planera lite hyss för den som kommer få mitt efternamn i februari.....jag nämner inga namn :)
Hmm.....tror inte hon läser min blogg!
Men, men! Planeringen är nästan klar och det ska bli så himla roligt!!! Jag tänker inte tala om när det blir eller vad vi ska göra, utifall att!

Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag ska ha :)



Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Hihi tack!



Jag var nedsövd när jag satte in min sprial så jag vet inte hur det kändes, men det gjorde ruskigt ont att tabort den :) Har du hormon eller koppar?

2009-01-08 @ 15:49:37
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!