Dålig idag!

Det blir inte så mycket bloggande nu den här veckan..... Jag går ju upp tidigt och när jag kommer hem ska det lagas mat, grejas med knutbygget som ska vara klart på lördag (då vi för övrigt ska ta hem första priset :))
Så ni får stå ut med det den här veckan!
Vi är precis hemkomna från Gimos knutmasso..... Hmm..ja, jag vet inte! Jag tycker inte att det är så bra! Större delen av arrangemanget består av knutgubbar som har klätt på sig en ful gardin och en billig mask.....å inte att glömma den där burken med starkare grejer i..... Inte riktigt min och jag tror att större delen av Österby håller med mig! Det är ju inte direkt en tillställning för barn!! Fast jag kan nog rekommendera Österby i så fall!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen o vänta på att klockan ska ringa 4 (!!!!!) *jäsp*

Nittinatt mina nattugglor!



Kommentarer
Postat av: kiM

Håller med dig! Ska det drickas kan det göras diskret... Fast barnen har ju sin på dan egentligen är det ju för vuxna!

2009-01-13 @ 21:44:43
URL: http://mama2008.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kom aldrig iväg själv, men såg bilderna på UNT.. verkade inte vara några större saker! Österby bli nog (självklart) mycket bättre!

2009-01-14 @ 18:32:00
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!