Dyr resa.....

....innan man ens kommit iväg :)
Vi tog en chansning och drog iväg till stan trots Hampus dåliga mage. Anledningen var att vi var tvungna att vaccinera oss med twinrix (den första av 3, behöver en till innan resan). Sen fixade vi passen och det är ju en historia för sig! Haha!! Jag tror min son kommer få sig ett riktigt gott skratt åt fotografiet som hamnar i passet, när han blir äldre! Han var sååå arg!!! Nyvaken o allt! Kanske att jag delar med mig av det när vi kan hämta dem!!
I alla fall blev det en dyr resa idag! Passen kostar 400:- per styck..... Vaccinet tror jag det var 580:- styck..... Ja o då ska det vara 2 sprutor till innan vi är "klara".... Men det är ju skönt och veta att man slipper oroa sig över hepatit. Sen ska vi väl ta en till spruta, den mot "turist-diarré". Den tar jag med glädje!

Sen hann vi ju med en tripp till IKEA och shoppade upp mitt presentkort på 1000:- Underbart kul!!! Så nu har jag ett sängbord på varje sida av sängen och massa lampskärmar.... plus lite annat skrot som behövdes!
Det är såååå kul att handla när man får det gratis :)
Mer presentkort till folket!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!