En dag som alla andra!

Nu är man tillbaka igen! Klev upp halv fem efter att ha legat o tryckt på snooze-knappen en halvtimme.....*gäsp* Jag ville bara ligga kvar o mysa med min älskling....men inte har man sån tur heller! Fast jag var inte alls lika trött idag som jag var förra veckan! Kan kanske bero på att jag gick o la mig strax efter nio igår :) Det blev ju inte så mycket sova natten till söndag, kan inte förstå varför!
Imorgon ska jag åka kollektivt! Helt otroligt att jag.....Lee....tänker sätta mig i en buss för att sen ta tåget in till stan! Allt för att spara pengar (pengar jag inte ens har pga tröga csn o skolan) För pengar behövs det i mars när vi flyger till en härlig och välbehövd semester :)

Nu ska jag invänta hjärtat som kommer hem med dem frysta fiskpinnarna så jag kan kocka ihop en "härlig" middag. Hmm...den kan man ju leta efter!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!