Fan vad jag är bra!!

Kom precis hem från knutbyggandet och allt har gått över förväntan! Jag o R var dem som började med våra masker sist, gissa vilka som blev klara först :) Nu är det bara kläderna kvar som ska sys, det tänkte jag börja med imorgon så jag slipper stressa. För på måndag börjar praktiken o med den tidiga mornar! Så jag anar att jag kommer vara trött!

Nu ska jag ta fram min andra kreativa sida och frisera min kära sambo, för han ska ut på galej imorgon! Spännande! Vad, kan jag inte tala om förrän imorgon :)

Förresten! Jag mår lite bättre nu :) Det kommer att ordna sig!! :)



Kommentarer
Postat av: Monica

Vad du svär!! Sankte Per kommer att sätta dubbelt

säkerhetslås på pärleporten den dan du kommer!!!!!

2009-01-10 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!