Får man göra så här?? Jag blir galen!!

Jag sitter och väntar på att jag ska få mina pengar från CSN.... men ser inte skymten av dem!!!
Jag vet inte hur många gånger jag har varit i kontakt med CSN och skolan... för skolan måste ju meddela att jag börjat studera och jag lämna studieförsäkran. Vilket jag gjorde 5:e januari!
Det blev nåt strul mellan skolan och CSN för intygandet gick aldrig fram.... *grrrr* Så jag ringde skolan och kollade vad som händer. Dem ringde CSN igen och allt skulle vara klart! Pengarna skulle komma senast igår! Mmm....visst!!
Jag ringde CSN igen och fick veta att jag tydligen ska studera hela terminen.... 5 veckor är väl för f*n inte en hel termin!! Då stämmer det inte med min ansökan och 100% blev helt plötsligt 50%
Det är tydligen meningen att jag ska leva på min kära pojkvän!!! Stackarn!! Tror dem att jag är gjord av pengar? Det kostar ju en del att ta sig till och från Uppsala också! Kanske tur i oturen att sonen är sjuk!!

Nu ska jag städa och göra mig av med lite aggresioner!!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Usch drygt!



Förresten grattis till vinsten på knut, ni var superfina!

2009-01-22 @ 14:13:00
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Blä,CSN i ett nötskal!!

2009-01-22 @ 16:17:00
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!