Hemlighetsmakeri....

....på hög nivå bedrivs just nu! :) Anledningen är ju att ingen ska veta vilka vi är under våra masker!
Jag blev precis klar med kläderna jag o R ska ha på oss på lördag, så nu är det bara lite finlir kvar. Men det är fort gjort!
Vi var ner till "samlingslokalen" nu på kvällen och kollade in det sista på vårt STORA bygge! Det blir så fint!!! Vi bestämde lite om lördagen vad som ska hända och så. Vi kommer äta en supergod middag bestående av thailändsk mat innan det börjar bli dags att göra oss klara för tävlingen! Det här är ju som att vara ett barn på julafton!
Så spännade!
Nu ska jag gå och sova, så jag orkar göra klart allt imorgon!

På söndag lovar jag att lägga in lite bilder på vårt hemlighetsmakeri! Då även avslöja vilken pallplats vi får, för där kommer vi hamna (som vanligt) :P

Vi höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!