Hur kul som helst ju!!

Min besökskurva stiger :) Så nu får jag försöka hålla måttet så ni stannar kvar o läser om mitt "tråkiga" liv!!

Jag har fått den stora äran att fixa musiken till min brors bröllop! Iiiih!! Inte liten den du..... Det är ju en salig blandning på folk som man ska underhålla så det blir nog alla kategorier! Å jag har ju massvis med dansbandsmusik :) Ööööh...nej!! Men det fixar jag lätt, utan att avslöja hur laglös jag är!!

Jag är ju en sån person som vill ha total kontroll, så nu börjar stressen krypa fram igen! Det ska donas med musiken....den ska vara perfekt, sen är jag ju "Toastmadame" på bröllopet så det är en del att fixa där, å så har jag knutmasson.... Jag jobbade lite på masken igår och ska väl egentligen inte känna så mycket stress över det, för jag är snabb om man jämför med andra :)
Mitt i allt så ska jag göra praktiken på barnsjukhuset! Den nervositeten kommer sakta men säkert den också!!

Jag bjuder på en bild från förra årets knutmasso, så ni som inte vet vad är får en liten aning om vad jag pysslar med!
Dock är inte jag med på bilden.....självaste "Blyger" var fotografen
                   

Jag återkommer garanterat under dagen!




Kommentarer
Postat av: Monica

Va kul att äntligen en i familjen gifter sej!!

Och grattis till dej som får vara med och fixa....

2009-01-05 @ 11:10:04
Postat av: Emelie

Jodå jag kikar in här ibland via Jennys blogg så mina återbesök kan du räkna med :)

2009-01-06 @ 16:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!