Ingen ordning alls!

Idag har det inte blivit mycket dator-tid!
Först blev det en sovmorgon......tror jag behövde ta igen lite efter natten före! Sen ringde mamma och ville att jag skulle gå hem till henne och kolla hur syrran mådde, för hon var tydligen dålig i natt. Så då kanske jag kunde hjälpa henne med William......Självklart! Syrran var halvdöd och William roade sig själv i spjälsängen, så han följde med mig hem så syrran fick vila.
Vi hann bara hem till mig så kräktes han också!! Satans sjukdom!!
Hampus har varit väldigt pigg idag, dock har han inte kommit igång med ätandet så vi är hemma imorgon också! Jag vet hur svårt det är att bli av med kräksjukan på dagis så jag vill inte att vi är orsaken!

Imorgon ska vi vänta på att pappa jobbat färdigt, sen ska vi in till Uppsala och fixa pass. Vi passar även på att vaccinera oss mot hepatit... Lika bra att få det gjort!

Sen måste jag bara berätta om min lilla son som bara blir större!! Jag vet inte var han får allt från, men man kan inte låta bli att skratta åt honom ibland. Helt plötsligt så fick han en "fett idé" idag :) Han skulle dricka saft!!! Hahaha!! Han är så rolig! "Fett idé" är ju ingen fras vi använder oss av här hemma, så jag vet inte jag!! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen o mysa med mitt hjärta innan han somnar!

Sov gott mina vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!