Jag letar o letar!!

Nu är det hög tid att ta fram den kreativa sidan hos mig! Om en stund ska jag åka ner till Österby o börja knutmassoprojektet....men jag har tappat gnistan! Det som är en så rolig händelse den här tiden på året.... Vi som alltid hamnar på pallen (i alla fall dem gånger jag varit med).
Förra året gjorde vi en skräll! Vi tog våra masker från året innan och åkte till Gimo o tävlade......gissa om det gick bra?!? Andra plats med bara ett par poäng från vinnarna..... Dem som alltid vinner! Det kändes hur bra som helst ju!

Nu ska jag försöka hitta kläder som jag inte fryser ihjäl i!! Det är ju svinkallt ute!!!

Ha en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Men ni har hamnat på pallen förr.. tror nog ni kommer göra ett bra jobb i år också!

2009-01-04 @ 09:57:21
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!