Kontorsnisse!

Idag har jag känt mig som en receptionist! Har blivit mycket samtal hit o dit, papper som ska skrivas på, tider som jag behöver inför praktiken.... Ja! Sen ska det skrivas meritförteckning/CV/ansökningar till imorgon då jag ska till af..... Jag vill verkligen inte vara där, men vad ska man göra!?! I och för sig har jag alltid hittat jobb utan deras hjälp, så det blir väl samma sak nu hoppas jag!
Sen fick jag ett nummer till ett jobb som jag antagligen kommer ringa på.... Men jag kan ju inte börja förrän om 5 veckor då praktiken är klar! Lite klurigt läge just nu!

Imorgon ska jag även sätta i den där förbannade spiralen! Ajajaj!! Det gör ju sååå ont! Jag kan redan nu ana smärtan jag kommer känna imorgon!!
Jag får ju inte bli gravid nu när jag gjort den här operationen.....allt jag äter behöver min kropp själv, så det är nog inte så bra med ett litet liv som snor allt :)

Nu ska jag laga lite mat så vi kommer iväg till knutbyggandet senare!!

Ha en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: Jonas

Kontor är väl aldrig fel. Tack för mailet från syrrans adress... roligt med sådana mail. Hoppas allt är bra och att jobben kommer till dig när praktiken är klar. Roligt att läsa i din blogg, det är den första jag läst.

2009-01-07 @ 19:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!