Kors i taket!!

Lilla jag som är så himla bekväm av mig har valt att åka kollektivt! Och vet ni vad? Jag förlorar ungefär 2 HELA timmar på det!! Helt otroligt!
Resan till UAS tar ca 1 timme o 20 min. Från att jag lämnar barnsjukhuset och till att jag svänger in på gården tar det 2 timmar! Jag tror jag måste ta mig en riktig funderare på om jag verkligen skulle kunna arbeta på UAS.... Stackars sonen blir ju större delen av sitt liv på dagis! Jag lämnar honom 5:45 och han blir hämtad 17:10 om jag jobbar dag (då räknar jag på mina tider, inte pappas för han vet man aldrig med). Det är väl inget liv för min lilla 4-åring (snart 5)!
Det är ju tur att det bara är en praktik jag har nu!! , ett arbete med mindre restid är vad jag ska ha! I alla fall tills sonen blivit större!

Nu ska jag snart packa väskan för att sätta mig i en sån där bakteriehärd (bussen menar jag)

Ha en bra dag



Kommentarer
Postat av: Emelie

Mamma jobbade på UAS när hon fick mig, men tyckte också att det var för lång resväg! Men nu när man har blivit stor har hon åter börjat jobba där! :) Förstår att det blir långa dagar!

2009-01-28 @ 18:39:26
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!