Krama kudden

Jag behövde verkligen sova igår :) Jag gick o la mig klockan åtta!! Vaknade vid fyra när R skulle upp o jobba, tänkte neeej inte sovit klart redan!! Men jag somnade om igen o sov till nio. Skönt!!
Sonen vaknade före mig o har grejat lite själv här på morgonen. Hans frukost bestod av sourcream stjärnor o Pucko....han är rolig :)

Idag ska jag träna! Känner för lite träningsvärk o det är ju så himla skönt efteråt! Någon powerwalk tror jag inte att det blir! Termometern står på -12,4 *brr*

Nu ska jag försöka få min son att äta lite havregrynsgröt......om det går :) Själv äter jag alltid en knäckemacka till frukost.....antagligen kommer jag föräta mig på dem....men dem funkar bäst för lilla magen :)

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!